Vanlige spørsmål

Vi har samlet sammen noen av spørsmålene kundene våre lurer på.

Boxn er hele verdien av å få pakker levert trygt helt hjem til deg uten at du er hjemme eller trenger å bekymre deg. Med en smart pakketerminal hjemme hos dere kan pakker levert hjem komme når som helst i døgnet og ligge helt trygt frem til du har muligheten til å hente pakken.

Dette varier litt fra transportselskap til transportselskap. Vi jobber i tett dialog med flere selskap for å effektivisere leveransene til Boxn for sluttkundene. Målet er “ett klikk”. Kunde skal kun trenge å velge levering hjem til seg og pakken blir levert og kunde får melding med hentekode.

Ta kontakt med oss så hjelper vi deg med å åpne riktig rom i Boxn. Enten kan vi åpne den fra vår kundeservice eller vi kan gi deg koden for åpning av riktig rom. 

MultiBoxn terminalene våre er mulige å lease av oss. Dette gjør at dere som borettslag eller bedrift kan skrive en avtale med oss på 3+ år og om produktet ikke lever opp til forventningene deres kan dere si den opp etter 9 måneder med 3 måneder oppsigelsestid. Dette gjør at risikoen for dere som kunder blir veldig lav og vi håper dette bidrar til at dere ønsker å prøve ut Boxn. 

Dette kommer litt an på hvilken løsning dere velger. Våre VillaBoxn har eget postinnkast slik at de enkelt kan ta i mot alt av post og fungerer som en vanlig postkasse.

MultiBoxn kan få en egen kolonne med private postkasser i tillegg til de større rommene som deles felles. Ta kontakt med oss så finner vi en løsning sammen.

Ja både VillaBoxn og Multiboxn kan få flere leveranser hver dag. Systemet tildeler pakken automatisk til et ledig rom.

 

Boxn er alltid online og kommuniserer med bud og kunder for at leveranser skal skje uten problemer. Dette gjør at Boxn har mulighet til å ha full sporbarhet over leveranser, kvittere for pakker og sende hentekoder til sluttkundene og si ifra om noe er feil på den gitte Boxn. 

Ved leveringer brukes sporingsnummeret og strekkoden på pakken til å åpne boxn, strekkoder er unike og derfor vil kun den strekkoden som hører til leveringen funke. Når boxn blir lukket igjen etter levering vil kunde og leverandør få en bekreftelse/kvittering på av varen er levert, enten på SMS eller e-post.

Boxn kommer i flere forskjellige farger, så her kan man velge og vrake. Dersom det også er ønskelig kan vår MultiBoxn produserer med en treramme eller med spiler rundt. Vår designavdeling kan hjelpe dere med planlegging og visualisering.

Ja, dersom dere ønsker det. Boxn kan være for deres private bruk eller dere kan tillatte transportselskaper muligheten til å levere pakker til andre kunder også i deres Boxn. 

Boxn sitt system har full sporbarhet. Vi kan alltid finne ut hvilke kode som er brukt til hvilken transaksjon derfor vil det være fullt mulig å se hvem som åpnet hvilket rom når. Alle koder er unike for leveranser og hentinger i Boxn, dette vil si at Boxn sin sikkerhet er veldig god.

Ta kontakt med oss på kontaktskjema eller send en mail til Kundeservice@boxn.no, så hjelper vi deg!

Kontakt oss

nb_NONorwegian