Vanlige spørsmål

Vi har samlet sammen noen av spørsmålene kundene våre lurer på.

Dette vil variere litt mellom hvilken transportør som skal levere varene for deg og din adresse. 

Vi gir deg informasjon om bruken av hvordan få leveringer til den sømløst ut i fra din adresse og de forskjellige transportørene. 

Ta kontakt med oss så hjelper vi deg med å åpne riktig rom i Boxn. Enten kan vi åpne den fra vår kundeservice eller vi kan gi deg koden for åpning av riktig rom. 

Vi opererer med en pant løsning. Dersom du som kunde ikke lengre ønsker boxn hos deg eller skal flytte og ikke har mulighet til å ta den med videre kan vi kjøpe boxn tilbake fra deg. Vi vil da enten kildesortere den eller fikse den opp og gi den et nytt liv hos en annen kunde.

Dette kommer litt an på hvilken løsning dere velger. Våre VillaBoxn har eget postinnkast slik at de enkelt kan ta i mot alt av post og fungerer som en vanlig postkasse.

MultiBoxn kan få en egen kolonne med private postkasser i tillegg til de større rommene som deles felles. Ta kontakt med oss så finner vi en løsning sammen.

Ja både VillaBoxn og Multiboxn kan få flere leveranser hver dag. Systemet tildeler pakken automatisk til et ledig rom. 

Grunnen til at boxn må ha et abonnement for å fungere er fordi den skal kommunisere akkurat som en mobil. Boxn prater med sjåføren og gir deg som kunde kvittering på SMS at pakken er levert. Hvis temperaturen inne i boxn blir for varm vil du også få informasjon på telefonen din slik at matleveringen du fikk der i formiddag ikke skal bli ødelagt. Får at alt dette skal gå er boxn nødt til å ha et SIM kort og da må kunden ha et abonnement for at dette skal funke.

Ved leveringer brukes sporingsnummeret og strekkoden på pakken til å åpne boxn, strekkoder er unike og derfor vil kun den strekkoden som hører til leveringen funke. Når boxn blir lukket igjen etter levering vil kunde og leverandør få en bekreftelse/kvittering på av varen er levert, enten på SMS eller e-post.

Boxn kommer i flere forskjellige farger, så her kan man velge og vrake. Dersom det også er ønskelig kan vår MultiBoxn produserer med en treramme eller med spiler rundt. Vår designavdeling kan hjelpe dere med planlegging og visualisering.

Ja, dersom du ønsker det. Boxn kan ha flere rfid brikker og har en masterkode for å åpne hver enkelt av boxn.

Boxn sender deg en kvittering når din pakke er levert, den som leverer får også en kvittering på at pakken har blitt levert. Hver eneste leveringskode er unik og kan derfor bli sporet tilbake til hvem som skannet den inn for å åpne boxn for levering.