Vanlige spørsmål

Vi har samlet sammen noen av spørsmålene kundene våre lurer på.

Boxn er en smart pakketerminal som tar seg av all kommunikasjon. Pakker kan leveres inn eller leveres ut, og Boxn tar seg av hele kommunikasjonen mot sluttkunde. 

Systemet kan benyttes helt uten noen form for integrasjon. Dere får en adminbruker i dashbordet til deres terminal og kan der legge inn ordrenummeret og hvem som skal motta pakken.

Boxn tilbyr enkle API endepunkt som dere kan integrere deres eksisterende salgsystem med. Dette bidrar til at dere kan velge Boxn som utlevering i deres system og alt av kundeinformasjon blir automatisk oversendt til Boxn sitt system. 

MultiBoxn terminalene våre er mulige å lease av oss. Dette gjør at dere som butikk eller bedrift kan skrive en avtale med oss på 3+ år og om produktet ikke lever opp til forventningene deres kan dere si den opp etter 9 måneder med 3 måneder oppsigelsestid. Dette gjør at risikoen for dere som kunder blir veldig lav og vi håper dette bidrar til at dere ønsker å prøve ut Boxn. 

Dere kan også ta i mot returer av varer eller annet i Boxn. Dette gjøres ved at dere får beskjed av kunde om retur og setter opp en levering til dere. Da trenger kunde kun å skanne pakkens ordrenummer på terminalen og dere får beskjed om at pakken er returnert.

Boxn er et modulært system, dette vil si at vi relativt enkelt kan sette opp flere kolonner på deres terminal. 

Boxn sitt system har full sporbarhet. Vi kan alltid finne ut hvilke kode som er brukt til hvilken transaksjon derfor vil det være fullt mulig å se hvem som åpnet hvilket rom når. Alle koder er unike for leveranser og hentinger i Boxn, dette vil si at Boxn sin sikkerhet er veldig god.

Kontakt oss

nb_NONorwegian