Boxn for bedrifter

Boxn sin smarte pakketerminal kan benyttes for mange lure interne løsninger. Utlevering av utstyr til ansatte, utlån av verktøy, levere ut deler og til å ta i mot mat eller andre leveringer til bedriften. 

La Boxn bidra til å hjelpe deres resepsjon eller IT-avdeling. Terminalen kan ta i mot leveranser, lagre innhold for besøkende eller brukes for å utlevere deler/varer til reparatører og servicepartnere.

Boxn

Den kan tilpasses ved variert formfaktor, materialvalg og farger. Våre designere har kompetanse og bakgrunn fra arkitektur og landskapsarkitektur, slik at individuell tilpasning til nettopp din bedrift er mulig. Dersom rommene i Boxn ikke passer varene dere til vanlig får levert, kan vi tilpasse dette for dere!

Boxn har en digitallås med tilgangsdelingsystem for rom som er tilrettelagt for å ta imot både mat og større pakker. Dere kan effektivisere avdelinger hos dere gjennom at den som trenger utstyr kan hente det når som helst uten at det trenger å være noen på avdelingen for å finne frem produktene. 

Enkelt eller integrert

Systemet kommer med et enkelt dashbord som gjør at dere kan bruke det med en gang uten noen integrasjonskostnader. Kun kopier informasjonen fra ordren til kunden inn til Boxn sin server og deres ordrenummer brukes for å låse opp riktig rom. Med en gang pakken er skannet og lagt inn i Boxn får kunde melding om henting som dere selv kan tilpasse etter eget behov. Enklere blir det ikke.

En litt mer avansert løsning som i lengden vil bidra til mindre manuelt arbeid for deres ansatte er å integrere Boxn sitt system med deres salgssystemer. Da trenger dere kun å krysse av for at kunde skal hente ordre selv i salgssystemet og all informasjon sendes automatisk til Boxn sin server.

Klikk og hent guide

Informasjon som behøves fra deres salgsystem er:

– Ordrenummer(4 siste siffer blir kode)
– Kundens navn
– Kundens e-post
– Kundens telefonnummer
– Hvilken romstørrelse pakken trenger.

Ved videre integrasjon

Integrasjoner direkte mellom Boxn sin software og bedriftens salgsystem er tilgjengelig gjennom webhooks og API’er som gjør alt automatisk. Da blir koder sendt frem direkte fra salgsystem og til Boxn sin server. Dette krever litt mer integrasjonskostnader og kan også bli gjort i et senere tidspunkt om det er aktuelt for bedriften. 

Er du klar for en enklere arbeidsdag?

Bli med på nåtidens og fremtidens forenkling av arbeidsdagen. Ta kontakt med oss for mer informasjon om produkter og pris!

Kontakt oss

nb_NONorwegian