Pakkebokser for resepsjoner

Resepsjoner finnes i nesten alle store kontorbygg, men hvordan funker egentlig utlevering av pakker, IT-utstyr, blomster og annet.

Det er jo ofte resepsjonisten er den som tar i mot alt som blir levert til en bedrift, og på bakrommet ligger det en samling av pakker og annet som ikke har blitt hentet av ansatte pga sykdom, kundemøter eller mange andre grunner. Har dere husket å sende en purremelding på de som har ligget lenge?

Alt dette gjøres helt automatisk med Boxn. Pakken kan hentes selvom resepsjonen har stengt for dagen, eller resepsjonisten er på lunsj. Du får automatisk purremelding og bekreftelse på at pakken er hentet ut. Effektiviser alle ansatte og hele bygget!

Enkel å benytte

Bruk den med eller uten integrasjon.

Kommunikasjon

Boxn kan ta seg av all kommunikasjon med kunden.

Billig i drift

Kjøp, lease eller lei pakkeboksen. En lav servicekostnad per måned.

Enkle tilpasninger

Systemet settes opp etter deres ønske! og er helt modulært. Bygg skapet etter deres preferanser.

Pakkbokser med enkelt grensesnitt og bruk

Det er ingen behov for store integrasjoner. Benytt pakkeskapet fra dag en med et enkelt webbassert dashbord. Vi kan også enkelt integrere med deres eksisterende ERP systemer.

Pakkeskap med oppheng

Tenkt deg muligheten til å sende skjorter på rens under arbeidsdagen. Alt du gjør er å bestille rens, henge det ut i skapet og når det er ferdig får du melding om at de er returnert!

Sett sammen slik dere vil

Det er bare fantasien som setter grenser på bruken!

Har du spørsmål om våre pakkebokser og tjenester!
Ta kontakt