Infoside for alle beboere hos SIO Kringsjå

Boxn er et mottakspunkt som dere kan bestille pakker til gjennom alle butikker Helthjem leverer for. Gjennom denne piloten ønsker vi å endre hvordan hjemlevering og last mile fungerer i først og fremst det norske markedet, men også det internasjonale. 


Ved spørsmål, feedback eller andre ting er det bare å ta kontakt med oss via kontaktskjemaet, sende e-post til Kundeservice@boxn.no eller ringe oss på 90224170

Hvorfor boxn

Som betalende kunde, tenkte jeg at hjemlevering på mine premisser ville være en god ide. Bygde en boks, med kodelås og plass til pakker. Satte den utenfor huset og skrev i merknadsfeltet at jeg ville ha pakken min levert der. Ikke ring meg!

Gang på gang ble jeg ringt og spurt om jeg var hjemme og kunne ta imot pakke. Ikke hjemme, pakken tatt med til post-i-butikk og ekstra betalingen for hjemlevering var bortkastet. Ny tur til PIB, stå i kø og bringe min egen pakke hjem.

Dette førte til ideen om boxn, en personlig stedfortreder rett utenfor min egen inngangsdør. En som kunne gi budet kvittering for levert pakke og passe på den til det passer meg. Den egner seg dessuten godt for matvarer, med isolasjon mot ekstreme temperatursvingninger. Størrelsen er også tilpasset matkasser.  Dette gjør også livet enklere for budene som skal levere til meg, de kan komme når det passer dem best og ikke fomle rundt med mobiltelefon mens de kjører, for å ringe meg og spørre om jeg er hjemme. Min egen Post-i-butikk!

Espen Boger, Medgründer av boxn

Vanlige spørsmål

Vi har samlet sammen noen av spørsmålene kundene våre lurer på.

Registrer deg med abonnement her. Når du har gjort det kan du bestille pakker levert med Helthjem. 
– Velg hjemlevering til Olav M. Troviks vei 1.
– Dette er det eneste du trenger å gjøre, resten skjer automatisk. 
– Når pakken er levert for du en e-post med hentekode. 

Du kan bestille fra alle steder som Helthjem leverer for. Se butikker her

Vi opererer med en pant løsning. Dersom du som kunde ikke lengre ønsker boxn hos deg eller skal flytte og ikke har mulighet til å ta den med videre kan vi kjøpe boxn tilbake fra deg. Vi vil da enten kildesortere den eller fikse den opp og gi den et nytt liv hos en annen kunde.

Alle boxn sine modeller kommer med funksjonen som en vanlig postkasse.

Da kan du kontakte kundeservice og de kan da sperre brikken du har mistet og bestille en ny RFID til deg.

Boxn kan fint få flere leveringer på samme dag dersom det er plass til alle varene inne i boxn. Siden hver åpning av boxn kan spores og logges vil ikke varene …

nb_NONorwegian