Boxn pakkeskap for resepsjoner og intern bruk

Boxn pakkebokser og pakkeskap er egnet for i grunn all bruk. Det er jo i praksis en stasjonær robot som sporer, lagrer og kvitterer for alle leveranser som gjøres til og fra den. Dette gjør at med pakkeskap fra Boxn vil ansatte i deres bedrift kunne hente ut ordren sin når som helst i døgnet. Med en enkel hentekode som de har mottatt per epost eller sms. 

Nå som fysisk oppmøte på kontoret har blitt litt friere, er det ikke alltid like lett og finne den ansatte i store bedrifter. Kanskje hen er på møte, ute til lunsj eller tar hjemmekontor. Da vil den ansatte enkelt få melding når pakken blir levert og kan hente den ut neste gang hen går forbi pakkeskapet. 

Dere som bedrift vil ha full oversikt over at pakken er hentet ut og det blir umulig å levere ut feil pakke til feil ansatt. 

Boxn gir deg

Enkel bruk

Boxn gjennomfører hele prosessen

Pakkeskap fra Boxn er enkelt å benytte da vi ikke opererer med ekstra apper eller nye ordrenummer. Vi vil benytte mest mulig av det som finnes fra før hos dere eller deres partnere. 

Pakken åpner rommet, det vil si at om den har en strekkode kan den samme koden skannes inn i system og dette er leveringskode. 

Uten noe som helst form for integrasjon kan dere benytte pakkeskapet. Det eneste dere trenger å gjøre er å legge inn ordrenummer på det som skal leveres ut og hvem som er skal ha dette. 

Skann ordrenummeret på Boxn og rommet åpner seg og hente melding går til kunde. Dersom kunde ikke henter pakken får de purremelding etter ønsket tid og når pakken er hentet kan dere få bekreftelse på dette. 

Er du klar for en enklere hverdag?

Bli med på nåtidens og fremtidens forenkling av din hverdag. Få et uforpliktende pristilbud på pakkeboks nå

nb_NONorwegian