In house bruk av pakketerminaler

Boxn kan benyttes for å effektivisere arbeidsdagen i bedrifter. Gjennom utlevering av utstyr, post og deler kan Boxn bidra til sikker, sporbar og tidfleksibel utlevering og innlevering av nødvendig utstyr som gjør at de ansatte kan benytte tiden sin mer effektivt. 

Resepsjoner kan levere ut post, utstyr og annet utenom sin egen åpningstid. Spesiallverktøy kan lånes ut direkte fra Boxn. 

IT avdelinger kan gjennomføre utlevering og utlån direkte fra terminalen med kun noen få tasteklikk. 

kunder

Mer effektiv ressursbruk

Vår terminal stående i hos dere kan enkelt brukes for enkelt sporbart utlevering av varer. Dere registrerer ordren i dashbordet og leverer pakken i Boxn. Mottaker av pakken kan da hente ut pakken når de vil uten og måtte ta opp tiden til en ansatt.

Systemet sender ut koder

Når pakken er levert i Boxn går hentemelding til registrert mottaker automatisk. Dere kan velge om denne skal gå over sms eller epost. Mottaker av pakken har hentet den ut blir ordren registrert som fullført. Alt er helt sporbart i systemet

Få vareleveranser over natten:

Med Boxn plassert hos dere kan dere i tillegg til å levere ut varer til kundene motta mindre forsendelser fra leverandørene deres. Over natten leveranser bidrar til mindre kø og dere har varene til åpningstid. Men uten vårt system for kvittert mottak og sikker oppbevaring er det høy risiko for svinn og tyveri.

Modulært

Våre terminaler kan tilpasses deres behov. Med en god variasjon av romstørrelser og valgfritt antall kolonner kan Boxn dekke akkurat så mange kunder som dere måtte ønske.  Vi tilbyr også kolonner med aktiv kjøling for leveranser som trenger stabile temperaturer.

Pakkeboks for DYI, gjør det selv, paller pakkeboks

Enkelt eller integrert

Systemet kommer med et enkelt dashbord som gjør at dere kan bruke det med en gang uten noen integrasjonskostnader. Kun kopier informasjonen fra ordren til kunden inn til Boxn sin server og deres ordrenummer brukes for å låse opp riktig rom. Med en gang pakken er skannet og lagt inn i Boxn får kunde melding om henting som dere selv kan tilpasse etter eget behov. Enklere blir det ikke.

En litt mer avansert løsning som i lengden vil bidra til mindre manuelt arbeid for deres ansatte er å integrere Boxn sitt system med deres salgssystemer. Da trenger dere kun å krysse av for at kunde skal hente ordre selv i salgssystemet og all informasjon sendes automatisk til Boxn sin server.

Klikk og hent guide

Informasjon som behøves fra deres salgsystem er:

– Ordrenummer(4 siste siffer blir kode)
– Kundens navn
– Kundens e-post
– Kundens telefonnummer
– Hvilken romstørrelse pakken trenger.

Ved videre integrasjon

Integrasjoner direkte mellom Boxn sin software og bedriftens salgsystem er tilgjengelig gjennom webhooks og API’er som gjør alt automatisk. Da blir koder sendt frem direkte fra salgsystem og til Boxn sin server. Dette krever litt mer integrasjonskostnader og kan også bli gjort i et senere tidspunkt om det er aktuelt for bedriften. 

nb_NONorwegian