Boxn i Frysjalia parkeringsgarasje

Vi har plassert ut en ny Boxn terminal i Frysjalia garasjeanlegg. Gjennom denne Boxn ønsker vi å gjennomføre leveringer til Boxn gjennom litt hjelp fra dere sluttkunder. 

Hvordan funker det:
– Bestill netthandel levert til post i butikk nærmest dere
– Når du mottar hentekode, send denne til oss skjemaet under eller på epost til kundeservice@boxn.no
– Vi henter pakken og leverer til dere innen 24 timer.
– Når pakken ligger i Boxn får du hentemelding tilsendt på epost fra oss.

Vi kan også ta oss av returer, 
– Skriv epost til oss med emne retur og hvilket kollinummer du har.
-Når vi har lagt inn din pakke for retur i Boxn sitt system for du bekreftelse fra oss via epost. (vil ta ca 1-2 timer) 
-Du kan da skanne pakken din på Boxn eller taste koden du får tilsendt av oss og legge pakken i Boxn. 
– Neste gang vi har levering i Frysjalia vil vi ta med pakken din i retur for sending fra postkontor. 

Kode for henting

Takk for at dere ønsker å ta i bruk Boxn! I en startfase før transportselskap får integrert vår løsning inn i sine systemer er vi nødt til å gjøre en workaround for å få pakkene deres levert hjem til deres Boxn. Send oss din hentekode og sporingsnummer så henter vi pakken dere i post i butikk og leverer den til Boxn hos dere innen et døgn. 

 

Vi har dessverre litt problemer med kontaktskjemaet for tiden, men jobber med å fikse det igjen. Send oss hentekode og sporingsnummer på epost til kundeservice@boxn.no inntil videre 

nb_NONorwegian