Vi har plassert ut en ny Boxn terminal i Frysjalia garasjeanlegg. Gjennom denne Boxn ønsker vi å gjennomføre leveringer til Boxn gjennom litt hjelp fra dere sluttkunder.
Hvordan benytte seg av Boxn – Bestill netthandel levert til nærmeste post i butikk. – Når pakken er levert, send oss din hentekode på mail til Levering@boxn.no eller via kontaktskjemaet under – Vi fikser da henting av din pakke og leverer den i Boxn iløpet av neste virkedag.
Returer: – Registrer returen din i nettbutikken og lim på fraktetikett. – Send inn retur kontakt skjemaet under eller send mail til Levering@boxn.no – Du mottar da kode for å levere pakke i Boxn innen kort tid. – Vi leverer inn returen din til postkontoret og dere for bekreftelse fra transportselskapet når den er skannet.
Kode for henting
Takk for at dere ønsker å ta i bruk Boxn! I en startfase før transportselskap får integrert vår løsning inn i sine systemer er vi nødt til å gjøre en workaround for å få pakkene deres levert hjem til deres Boxn. Send oss din hentekode og sporingsnummer så henter vi pakken dere i post i butikk og leverer den til Boxn hos dere innen et døgn.
Kode for henting av pakker på post i butikk
levering@boxn.no
Retur av varer
Ønsker du at vi henter vi leverer inn returen din? Send oss litt informasjon her.