Boxn som Klikk og hent løsning!

Boxn er en smart pakkeboks som kan bidra til å øke effektiviteten til klikk og hent i deres butikk. La kundene få velge selv hvordan de mottar sine ordre. Dette kan øke salgene deres og kundetilfredsheten

Med enkelt dashbord som brukergrensesnitt kan butikken benytte pakkeskapet uten at noen form for IT integrasjoner er påkrevet. Kostnaden for å komme i gang er derfor tilnærmet null.  Kun kort opplæring i bruk for ansatte og man er klar for å effektivisere og øke salget. 

If you want integration directly with your sales systems, this is also fully possible, without much cost or time.

MultiBoxn for click and collect

Fornøyde kunder med klikk og hent

With Multiboxn standing in connection with your warehouse or shop contributes to many advantages. Give the store an extra advantage against other competitors. Let customers choose for them self.

Let customers pick up their own parcels at any time:

If Boxn is outside outside their premises, the customer can also pick up their order without having to enter the premises. This contributes to greater security and can give your employees more focus on picking and packing rather than handling the customers who come to pick up goods. It can also contribute to less waiting and irritation among customers.

Get goods delivered overnight:

Med Boxn plassert hos dere kan dere i tillegg til å levere ut varer til kundene motta mindre forsendelser fra leverandørene deres. Over natten leveranser bidrar til mindre kø og dere har varene til åpningstid. Men uten kvittert mottak og sikker oppbevaring er det høy risiko for svinn og tyveri.

Modular system

Our terminals can be adapted to your needs. With a good variety of room sizes and an optional number of columns, Boxn can cover exactly as many customers as you wish. 

Pakkeboks for DYI, gjør det selv, paller pakkeboks

Simple or integrated

Klikk og hent systemet kommer med et enkelt dashbord som gjør at dere kan bruke det med en gang uten noen integrasjonskostnader. Kun kopier informasjonen fra ordren til kunden inn til Boxn sin server og deres ordrenummer brukes for å låse opp riktig rom. Med en gang pakken er skannet og lagt inn i Boxn får kunde melding om henting som dere selv kan tilpasse etter eget behov. Enklere blir det ikke.

A slightly more advanced solution that in the long run will contribute to less manual work for your employees is to integrate Boxn's system with your sales systems. Then you only need to tick the box for the customer to pick up the order themselves in the sales system and all information is automatically sent to Boxn's server.

Klikk og hent guide

Information needed from their sales system is:

– Order number (last 4 digits become code)
- Customer's name
- Customer's email
- The customer's telephone number
- What room size the package needs.

In case of further integration

Integrations directly between Boxn's software and the company's sales system are available through webhooks and APIs that do everything automatically. Codes are then sent directly from the sales system to Boxn's server. This requires slightly more integration costs and can also be done at a later stage if it is relevant for the company. 

Boxn blir produsert av Modern Expo

Vi har et godt samarbeid med en av Europas største stansefabrikker. De produserer pakkebokser for flere store aktører i det europiske markedet. De er den leverandøren som har flest flest aktivt brukte pakkeskap stående rundt om i hele Europa. 

Så er det Boxn som leverer systemet og driften av pakkeskapet.

Les mer om Modern Expo her 

en_USEnglish